Scrappdag

Hela fredagen scrappade jag tillsammans med två av döttrarna och min svägerska. Inte för att jag hann så mycket, bara två kort på hela dagen, men trevligt var det. Det här fina "hemliga" paketet i rosa fick jag i vinst från Pysseltagen.


Några av dessa dekorationer använde jag till ett rosa skalkkort.
 

Och insidan blev så här:


Det blev ett skalkkort till av spillbitarna från LO:n jag precis fått klart.


Insida och baksida:
 

Yngsta dottern släppte loss med mina nya retroblomstansar och gjorde ett jättefint kort i rosa och grönt.


Det blev blommor på insidan också:


Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till vinsten. Du var helt klart värd att vinna. Ditt kort är superfint.

2009-07-11 @ 16:38:08
URL: http://lenika7.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0