Tävlingar

Min "scrapkarriär" har tagit ett nytt stort steg. Jag har skickat in bidrag till två tävlingar! Först skickade jag layouten från förra inlägget (Köpa bröd) till bingotävlingen hos Karlssons Scrapperi.

Sedan hittade jag marstävlingen hos Pysseltagen. Där gällde det att skapa ett kort eller en layout med färgerna gul, lila och grön. Det skulle även vara något som man blev glad av. Det fanns ju inte så värst mycket i dessa färger bland mina pysselgrejor, men när jag började sortera upp det jag hittat så  slutade det med att det blev två kort. Det första blev mitt bidrag i tävlingen. När jag gjorde det tänkte jag främst på mina tjejkompisar i vårt sygäng som träffats (mer eller mindre) regelbundet i mer än femton år. Jag är verkligen glad att dom finns.



Det blev lite spillbitar över så jag dekorerade insidan och baksidan lite också.


   

Det blev som sagt ett kort till och det blev så här (lite annan stil eller hur?):



Även här blev det lite över till insidan och baksidan.

 

Jag har börjat på en layout också men den vill sig inte riktigt så vi får väl se om det blir något ytterligare bidrag hos Pysseltagen eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0