Scrapträff

Har varit på min första scrapträff och det var verkligen jättekul. Riktigt bra ordnat, massor av härliga priser, shopping, trevliga människor och sist men inte minst mängder av fantastiska alster att titta på och inspireras av.

Fick hänga med några från jobbet som varit med flera gånger tidigare och jag var lite fundersam på om jag verkligen skulle hinna göra klart något. Jag gjorde faktiskt två kort och en lo och det är jag mer än nöjd med eftersom jag kan sitta en hel dag med bara ett kort. Jag gör ju helst kort så jag var lite taktisk och gjorde ett kort till den första utmaningen och eftersom det inte var så många som hunnit med den så vann jag faktiskt första pris från Scraplagret. Bland annat jättefina stämplar och jag som inte kan färglägga, dags att lära sig det nu kanske. Ingen dålig nybörjartur eller hur. Så här såg det kortet ut:

Sen blev det en lo av tävlingskitet:



och ett kort till och mer hann jag inte med på tio timmar.


Kommentarer
Postat av: Rimna

Åh, var det du som vann med det fina kortet!!!



Vilka fina alster du skapar, gillar farfar layouten mycket även regnlayouten kickade igång mig!



Tack för din fina kommentar och hoppas vi träffas någon mer gång, då får du ta tag i mig och heja. Jag är så dålig på att komma ihåg ansikten och namn...



Ha det gott!

2009-11-09 @ 21:11:10
URL: http://rimna.blogspot.com
Postat av: MissMian

Superfina kort och snygg LO! Stod och tittade länge på det nedersta kortet. Tycker det är så snyggt att du delt i rutor!

2009-11-09 @ 21:21:27
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: EmmLa

Kortet är helt underbart! / Emma, scraplagret.se

2009-11-10 @ 14:23:44
URL: http://www.scraplagret.se
Postat av: Sara C

Åhhh inte undra på att du vann. GRATTIS!!!

När jag har kommit i ordning i huset så tycker jag att du tar dina pysselgrejer och kommer till mitt pysselrum...eller hur??

kraaaaaaaam

2009-11-11 @ 10:28:10
URL: http://trollmor.chorells.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0