Fotspår

Äldsta dottern har länge velat att jag skulle scrappa en bild med fotspår i sanden. Hon tycker nämligen väldigt mycket om historien som handlar om mannen som drömde att han såg sitt liv som en promenad längs stranden. För det mesta såg han två par fotspår men under de jobbiga perioderna fanns där bara ett par spår. Då frågade han Gud varför han inte fanns där när han som mest behövde honom och Gud svarade: När du bara ser ett par spår, då bar jag dig.

Jag använde en skiss från Magdas månadsutmaning och satte ihop en tavla till dottern på hennes födelsedag.



Jag hittade ingen svart ram som jag tänkt från början så istället stämplade jag en vit med lite text och noter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0