Rooosa layout

Jag kan inte låta blir att köpa hemliga reapaket och några vinstpaket har jag också lyckats få. Det betyder att jag har en hel del pysselsaker som inte riktigt passar in i min stil och som mest blir liggande. När jag hittade några "knasbilder" på mig och maken i datorn fick jag för mig att jag skulle göra en lite annorlunda lo för att vara mig och mest använda sånt som jag inte valt själv. Eftersom det snart är Alla hjärtans dag blev det en jätterosa lo och som tur var hittade jag en skiss hos Pysseltagen så att jag fick ihop alltihop. Jag har öst på med punchinella, filtdekorationer, udda blommor, tyll och massa bling och roligt vad det!





Så vann jag Handarbetas januariutmaning också med min receptburk, trots massa fina, kreativa bidrag. Så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0