Skalkkort och utmärkelse

Jag har gjort ett "skalkkort" av resterna från pyramidkortet i ett tidigare inlägg. Har klippt ut en massa blommor och satt ihop dem igen. Det var inte självklart att olivgrönt, ljusblått och rött skulle passa ihop men det gjorde det faktiskt.



Så har jag fått en utmärkelse av raraste Sara. Tack så mycket, jag blir så klart jätteglad.



Meningen är sedan att man ska skicka utmärkelsen vidare till sju andra samt berätta sju intressanta fakta om sig själv. När det gäller att skicka vidare så finns det så klart massor av kreativa bloggar som förtjänar en utmärkelse. Jag skulle istället vilja skicka den till några som inte har någon blogg men som jag alltid sätter värde på att få umgås och ibland scrappa med, nämligen yngsta dottern, mina svägerskor Malena och Sara, mina arbetskompisar Anna-Lena och Sofia samt kusinerna Mia och Jessika.

Sju mer eller mindre intressanta fakta om mig kan jag i alla fall dela med mig av.

- Jag är "tvåspråkig". Talar nämligen både västmanländska och skånska flytande.
- När jag var liten ville jag ett tag bli pilot. Vet inte alls var det kom ifrån.
- Jag gillar grisfötter. Kanske ett resultat av mitt skånska arv.
- Jag gillar inte kummin. Det är nästan det enda jag inte tycker om och jag märker direkt om det är kummin i ett bröd.
- När jag var ung (yngre) kunde jag lösa rubriks kub utan problem. (Nu har jag glömt bort hur man gjorde och hunden har ätit upp pappret med beskrivningen).
- Har absolut inget bollsinne så det är enbart makens förtjänst att döttrarna spelar/spelat fotboll och handboll.
- Jag har nyligen lyckats lära mig att dricka te utan socker och kan till och med dricka det utan mjölk i ibland.


Kommentarer
Postat av: Zanya

Det kortet är riktigt riktig, snyggt! En oväntad färgkombo som blev kanon! =D

2010-02-07 @ 16:15:29
URL: http://www.zanya.se
Postat av: Emma

Snyggt kort, tänk vad man kan få till av spillbitar!

2010-02-07 @ 21:38:59
URL: http://emmapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0