Sukkersött nr 42

Min man fyller år på lördag och han måste naturligtvis ha ett kort. Jag passade på att göra ett kort enligt Sukkersötts utmaning den här veckan och så här blev det:



Kanske lite för romantiskt till en man egentligen men det får han stå ut med när han är gift med mig.

Det gällde att ha med minst 5 stämplar och jag lyckades klämma in 7 i alla fall.

Två bårdstämplar som jag embossade till bandet tvärs över (Prima).
Två textstämplar (Karlssons Scrapperi och Pysselmyran).
En fjärilsstämpel som jag embossade på vellumpapper (Prima).
En liten blomstämpel som råkade hamna på en av de små taggarna när jag skulle prova stämpelfärger (Vet ej vem som gjort den).
Slutligen bokstavs- och sifferstämplarna till taggarna (Quikutz).


Kommentarer
Postat av: Bea

Så fint kort i nydelige blåfarger :o)

2009-06-03 @ 17:46:04
URL: http://beacarona.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0