Tre generationer

Först var vi på semester och när vi kom hem blev det så fint väder så det har knappt blivit något pysslat alls på flera veckor. För att komma igång igen så hakade jag på Handarbetas utmaning och så här blev resultatet:



Korten är från semestern då yngsta dottern testade mellandotterns systemkamera genom att fota mig, min mamma och äldsta dottern dvs tre generationer. På etiketten till vänster står det "Obviously good looks run in the family" och det passar ju både till motivet och utmaningen, eller hur?! Etiketterna bakom fotot är embossade, crackel paint på tre:an och glitterlim på de turkosa bokstäverna. Jag tänkte montera lo:n på en canvasduk och ge den till min mor som en tavla och kanske blir det lite akrylfärg då också men det får bli imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0