Årets första julkort

Nu är lovet slut (men inte kylan) och jag har äntligen kunnat dokumentera det jag pysslat med under ledigheten.

Jag har bland annat gjort julkort. Ganska smart tycker jag eftersom jag har mycket mer tid efter än före julen, jag har fått massor av inspiration från alla fina julkort som visats upp på nätet, jag får en anledning att köpa nya fina julgrejer på rea och så kan jag visa upp dem direkt eftersom mottagarna får dem först om ett år. Här kommer årets första julkort:

 

 

 

 

 

 
 


Kommentarer
Postat av: Sara C

Hahahaha...vad du e duktig...man kanske ska ta och göra några så man är ute i god tid.

kramkram

2010-01-14 @ 13:21:56
URL: http://trollmor.chorells.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0