Kitutmaningarna

Jag beställde kit för att tvinga mig själv att ta mig tid att scrappa under påskledigheten, och det funkade ju riktigt bra. Det har blivit ett antal timmar vid pysselbordet och det behövde jag verkligen.

Till utmaning 10 fick jag ett papper med en världskarta på. Yngsta dottern föll direkt för detta så då fick det bli en lo på henne med detta papper. Mycket mist och stämpelfärg blev det också.



Till utmaning 10 hittade jag fina gamla knappar i min knapplåda. Det själhäftande tygbande som var med stämplade jag på men det syns nästan inte alls (varken stämplingen eller själva bandet men det sitter under det brun/vita snöret).


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu tyckte jag iofs att ALLT var fantastiskt fint, men fastnade verkligen för bakgrunden till din LO. Tänk vad snyggt det kan bli av ett kraftfärgat papper och färger. Och till det temat blev det ju hur bra som helst :) Även kortet med knappkortet var ju så fiffigt! Jätteroligt att kika in i din blogg Annalee!

2012-04-10 @ 00:01:00
URL: http://scraplagret.blogspot.com
Postat av: Emmy

Wowwowwow!!

DU är galet kreativ och så snyggt du gör!

Både kortet och layouten är superfina!

Tack för ditt bidrag till Scraplagret!

2012-04-10 @ 10:42:37
URL: http://emmybloggen.blogg.se/
Postat av: Linda LW

Vilken vacker layout! Grattis till vinsten! :)

2012-04-21 @ 11:06:38
URL: http://zorcie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0