Vinst!!!

Jag beställde kit till Scraplagrets påskcrop för att jag skulle bli "tvungen" att ta mig tid att scrappa lite under påskledigheten. Det funkade riktigt bra. Jag fick ihop en hel del bidrag och fick flera timmars avkopplande skapande.

Till kitutmaningen för layouter fick jag verkligen tänja på gränserna lite. Jag hade knappast använt varken dessa papper eller denna färgkombination annars. Inte bara det, jag hade också turen att vinna! Lilla jag bland alla dessa duktiga scrappare. Till stor del är det nog yngsta dotterns förtjänst. Hon fastnade direkt för kartpappret och tyckte att jag skulle använda det. Och sedan är hon ju så snygg på kort också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0