Semesterkort

När vi var på semester hälsade vi på släkten i Skåne och det blev så att vi kom dit precis när två av dem fyllde år. Naturligtvis måste de ha vars ett kort. Problemet var bara att jag inte tagit med några pysselgrejor. Däremot hade jag handlat en del eftersom det av någon underlig anledning finns mycket fler scrapaffärer söderut. Jag fick ta vad jag hade och komplettera med lite "wellpapp" från ett kexpaket och lite extraknappar från de skjortor vi hade med oss och visst funkar det med robotar även om man fyller 65?!




Kommentarer
Postat av: Sara C

Ojojoj vad du pysslar....!!! D är verkligen duktig...inget nytt under solen, men iaf!

Kramkram

2009-08-20 @ 15:28:03
URL: http://trollmor.chorells.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0