Rosa kort

Har varit borta på kurs och lite semester. När jag kom hem hade jag dels fått en fin vinst från Karlssons Scrapperi bestående av tre stämplar, dels en leverans från Pysseltagen med bland annat Martha Stewarts vackra kantstans Doily lace. Jag har också köpt på mig lite när jag varit borta bland annat en stansmaskin (hos släkten i Skåne) så nu kan jag stansa alla sorters dies.

Trots det har det inte blivit mycket pysslat eftersom det är så vackert väder att man helst gör en massa annat (eller ingenting alls). Här kommer i alla fall två rosa kort. Det första är mellantjejens födelsedagskort. Eftersom hon är tokig i flamingos så får hon stå ut med att det blev ett rosa kort även om det inte är hennes favoritfärg precis.

 

Nästa kort är till Pysseltagens juniutmaning där man bara fick använda cardstock och band (stämpla gick bra också). För att kunna använda lite fler nyanser än vanligt letade jag upp ett korsstyngsmönster och gjorde lite "pappersmosaik".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0