Snötös

Jag börjar det nya året med en layout med en favoritbild på yngsta dottern som mellandottern tagit. Den är från förra vintern men det är väl stor chans att det blir lika mycket snö den här vintern också.



Jag har summerat mitt scrapår 2010 och kommit fram till att jag gjort ungefär 30 layouter, 45 kort, 25 julkort och 20 alterprojekt. Eftersom jag tar lite tid på mig när jag pysslar så motsvarar det ändå bra många timmars avkoppling. Däremot har jag väl handlat material så jag skulle kunnat producera minst fem gånger fler alster.

Jag har i alla fall provat på lite nya saker det gångna året, som att färglägga stämpelmotiv (jag gick till och med en kurs för duktiga Rimna) och andvända distressdynor. Jag har varit på scrapträff i Örebro två gånger och till och med vunnit några tävlingar.

Först på programmet inför det nya året står däremot julkort eftersom jag försöker göra dem nu när jag har lite tid under julledigheten och i november/december är det så mycket annat att hinna med. Jag har två klara men en massa fina julpapper och en massa idéer i huvudet så det blir förhoppningsvis snart bra många fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0