Stämpla på plast

Till första bonusutmaningen hos Scrapptorget gällde det att inspireras av loggan för födelsedags-CC:n. Jag tog fasta på det transparenta i loggan och istället för ballonger blev det fjärilar som fick flyga till väders.

Jag stämplade nämligen olika sorters fjärilar på OH-plast och några fick också färg med alcohol inks. Jag monterade dem i ett utstansat fönster i kortet och klippte ut några fjärilar som fick flyga utanför fönstret. Återigen ett kort som var väldigt knepigt att fota.



Jag stämplade "grattis" innuti kortet men det syns ju, genom plasten, från framsidan också. På samma sätt speglar sig fjärilarna på insidan när solen lyser igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0