Påskcropsbidrag nr 2

Nästa bidrag är ett kort till utmaning nr 2.
 
 
Denna gång var det en skiss att följa, som jag vände på. Det knepigaste var att få till ett kort som inte blev för rörigt eftersom det var så mycket fina detaljer på både papper och die cuts.
 
Alla papper finns med, en die cut och två blommor. Spetsen veckade jag och satte under en remsa från ett av papprena. Blingcirklarna klippte jag sönder och dekorerade med och en av knapparna använde jag till att lyfta fram födelsedagsbarnets ålder.

Kommentarer
Postat av: Ulrika aka LillBlomman

Jag tycker att du lyckats jättebra! Urfint kort! Kram!

2013-04-02 @ 07:54:40
URL: http://www.lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Linda LW | Zorcie

En mycket läcker tolkning! Gillar speciellt hur du vänt på skissen och hur då fått till bandet - snyggt! :) Lycka till!

2013-04-03 @ 12:50:44
URL: http://www.zorcie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0