Julkort del 1

Dags att sparka lite liv i min blogg igen. 2013 blev ett mellanår när det gäller scrap. Jag har inte alls scrappat lika mycket som tidigare dels för att det varit så mycket annat, dels för att jag flyttat runt mina scrapsaker. Nu har jag i alla fall ett eget rum för alla prylar och det borde även finnas utrymmer för med scraptid under det kommande året.
 
Jag har tidigare gjort mina julkort i januari men 2013 blev det inte så utan jag gjorde alla mina julkort i december. Det blev alldeles för stressigt så nu har redan börjat med 2014 års julkort. Eftersom det blev lite bråttom med korten så blev det inte lika mycket variation som tidigare. Jag gjorde bland annat 6 hjärtkort (efter inspiration från en blogg som jag nu inte hittar tillbaka till).
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0